سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

نتیجه بازی رئال مادرید و پاریس‌سن‌ژرمن+ فیلم خلاصه بازی| جادوی بنزما!

  • کد خبر: ۱۰۱۷۱۶
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
  • ۱
نتیجه بازی رئال مادرید و پاریس‌سن‌ژرمن+ فیلم خلاصه بازی| جادوی بنزما!
تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد پاریس سن ژرمن مملو از ستاره را کنار بزند و به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، رئال مادرید موفق شد پاریس سن ژرمن را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب نماید و به دور بعدی رقابت‌ها راه یابد.

در نیمه نخست امباپه موفق شد شاگردان پوچتینو را جلو بیاندازد تا در مجموع کار ۲ بر ۰ به سود فرانسوی‌ها شود، اما در نیمه دوم بنزما با هتریک خود شاگردان آنجلوتی را پیش انداخت تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

در ادامه تلاش مسی، دی ماریا، امباپه، نیمار و سایر ستارگان پاریس سن ژرمن هم به جایی نرسید تا این تیم با تمام ستارگانش حذف شود. راموس غایب بزرگ بازی امشب بود. روی گل نخست رئال دوناروما اشتباه عجیبی مرتکب شد و باعث شد بنزما دروازه اش را باز کند.

در سایر دیدارهای امشب هم منچسترسیتی موفق شد در مجموع با نتیجه ۵ بر ۰ مقابل اسپورتینگ لیسبون پیروز شود و به مرحله بعدی برسد.

شب گذشته هم لیورپول با حذف اینترمیلان و بایرن با حذف سالزبورگ اتریش راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بودند.

ویدئو خلاصه بازی رئال مادرید و پاریس سن ژرمن در مادرید

تعداد بازدید : 815
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
ببین توهین نمیکنم اشتباه دروازبانمونم بود خب ولی آهخه اون گل سومیتون چی بود واقعا؟ هان؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->